OBSŁUGA SOCIAL MEDIA

  • Opracowanie strategii obecności firmy w social media synergicznej z misją, filozofią i strategią oraz celami biznesowymi i komunikacyjnymi firmy poprzedzone monitoringiem sieci (gdzie i jak konsumenci piszą o firmie)
  • Dobór grupy docelowej
  • Dobór kanału komunikacyjnego (social media)
  • Utworzenie profilu firmowego
  • Administrowanie/moderowanie profilu firmowego
  • Przygotowanie i publikacja postów: treść, grafika, infografika - z dostosowaniem do specyfiki danego kanału komunikacyjnego (social media)
  • Zdobywanie fanów marki
  • Aranżowanie sytuacji komunikacyjnych z fanami marki
  • Podtrzymywanie komunikacji z fanami marki
  • Opracowanie i prowadzenie kreatywnych kampanii promocyjnych/reklamowych
  • Konsekwentne realizowanie wytycznych celów
  • Prowadzenie już założonej strony firmowej w social media
  • Udział w dyskusjach na forach tematycznych, portalach branżowych itp.
  • Analiza prowadzonych działań
  • Monitorowanie sieci w poszukiwaniu nowych treści o firmie (gdzie i jak piszą)
  • Reagowanie w sytuacjach kryzysowych