KONTAKT:
info@socmedia.pl
OBSŁUGA SOCIAL MEDIA
- Opracowanie strategii obecności firmy w social media synergicznej z misją, filozofią i strategią oraz celami biznesowymi i komunikacyjnymi firmy poprzedzone monitoringiem sieci (gdzie i jak konsumenci piszą o firmie)
- Dobór grupy docelowej
- Dobór kanału komunikacyjnego (social media)
- Utworzenie profilu firmowego
- Administrowanie/moderowanie profilu firmowego
- Przygotowanie i publikacja postów: treść, grafika, infografika - z dostosowaniem do specyfiki danego kanału komunikacyjnego (social media)
- Zdobywanie fanów marki
- Aranżowanie sytuacji komunikacyjnych z fanami marki
- Podtrzymywanie komunikacji z fanami marki
- Opracowanie i prowadzenie kreatywnych kampanii promocyjnych/reklamowych
- Konsekwentne realizowanie wytycznych celów
- Prowadzenie już założonej strony firmowej w social media
- Udział w dyskusjach na forach tematycznych, portalach branżowych itp.
- Analiza prowadzonych działań
- Monitorowanie sieci w poszukiwaniu nowych treści o firmie (gdzie i jak piszą)
- Reagowanie w sytuacjach kryzysowych